onsdag 18 augusti 2010

Spännande paket och kära minnen

Så var jag hemma igen och i posten låg ett roligt paket från Sofia Svensson via Stickameras Garn och tebyte.


I paketet låg ett jättefint Marks & Kattens garn FAME med 75% superwash ull och 25 % polyamid samt te och klubbor. Mmmm ... Det är otroligt härliga färger i garnet så jag måste sticka en provlapp och fundera vad jag ska ha det till. Återkommer när det är dags.


Måste också passa på att visa vad jag köpte i Japan, jag sprang på en tygaffär som bl.a. sålde knappar och band. Det är väl inte så japanskt men jag tyckte om dem i alla fall och de kommer vara fina minnen. 6 st av varje knapp köpte jag och 2 meter av bandet - vi får se vad jag har det till. För övrigt kan jag varmt rekommendera Japan som var ett väldigt trevligt och vänligt ställe, däremot skulle jag ha föredragit om det inte hade varit sommar då det kändes som om man skulle koka upp :)

1 kommentar:

  1. Oj så söta knappar!! Ska bli så spännande att höra mer om Japan! Och kanske hinna med en pysselkväll ihop? Jag lånar jättegärna boken om broderi av dig!

    SvaraRadera