onsdag 28 juli 2010

Märkning

Efter ett par dagar i Kirkenes är vi nu hemma för att packa om för att åka till Japan och till min glädje fanns det ett paket i brevlådan när jag kom hem. Jag har spanat in jättefina märkningsband hos några kompisar som jag blev lite sugen på. Vad ska man inte lägga sina pengar på om inte sin hobby :) Dessutom började jag bli lite vimsig över hur man kan tvätta det jag gjort så jag köpte även tvättmärkningar som jag tyckte blev sådär. "Skapelserna" köptes via mina namnband och tog nån - några veckor att få hem.



På Varangerhalvön var vi och tittade på fåglar, fiskade och vandrade - det var helt fantastiskt men mycket bilkörning. Nu är jag ruskigt sugen på att köpa en systemkamera, eller rättare sagt uppgradera min analoga till digitalt så att jag börjar fota ordentligt igen. Jag har tyckt att min kompaktkamera har varit helt ok men det är inte alls lika roligt att hålla på.

 

1 kommentar:

  1. Fina namnband! Tvättråd är ju superbra, har funderat på att beställa det också. Särskilt när man ger bort sina alster.

    Men Japan!!! Ska bli kul att höra mer om! Och härliga bilder från Kirkenes!

    Ha det gott! :)

    SvaraRadera